Müzeyyen Senar - Saklı Kayıtlar 1934-1996

Zeki Müren'den sonra Müzeyyen Senar'ın da Saklı Kayıtlar adlı albümü Sethan Müzik etiketiyle çıktı. Ama Zeki Müren'inkinin aksine Müzeyyen Senar'dan daha önce dinlediğimiz şarkılar yer alıyor albümde. (Bence) Müzeyyen Senar klasiklerinin toplandığı bir albüm. Son zamanlarda çıkan en güzel albümlerden biri, ben beğenerek dinledim. Sizin de  dinlemenizi tavsiye ediyorum bana hak vereceksiniz.

Albüm Bilgileri




1. Müstear Saz Semai
Mükerrem Akıncı
2. Gel Ey Saki
Söz & Müzik: Rahmi Bey
3. Dün Gece Mehtaba Dalıp
Söz: Mahmut Nedim Güntel Müzik: Emine Semahat Özdenses
4. Gecenin Matemini Aşkına Örtüp Sarayım
Söz & Müzik: Selahattin Pınar
5. Ömrümüzün Son Demi
Söz: Ahmet Orhan Arıtan Müzik: Selahattin Altınbaş
6. Kanun Taksimi
Kanun: Göksel Kartal
7. Neden Düştük Biz Bu Hale
Söz: Rıfat Ayaydın Müzik: Zeki Duyguluer
8. Agora Meyhanesi
Söz: Onur Şenli Müzik: İsmet Nedim Saatçi
9. Bayati Peşrev
Seyfettin Osmanoğlu
10. Hala Acıyor Gözlerinin Yaktığı Yerler
Söz: Mustafa Nafız Irmak (Çamlıtepe) Müzik: Şerif İçli
11. Benzemez Kimse Sana
Söz: Rüştü Şardağ Müzik: Mehmet Fehmi Tokay
12. Karşıdan Yar Güle Güle
Söz & Müzik: İsmail Dede Efendi
13. Klarnet Taksimi
Klarnet: Bülent Altınbaş
14. Hicran Hastasıyım
Söz: Vecdi Bingöl Müzik: Kadri Şençalar
15. İzmir'in İçinde Vurdular Beni
Söz & Müzik: Anonim
16. Ud Taksimi
Ud: Yıldıran Güz
17. Bir Gönül Vardı Bende
Söz: Sedat Ergintuğ Müzik: Ferit Sıdal
18. Sevmekten Kim Usanır
Söz: Hikmet Minir Ebcioğlu Müzik: Ali Teoman Alpay
19. Şimşir-i Nigahıyla Vuruldum Ciğerimden
Söz: tanburi Ali Efendi Müzik: Hafız Kemal
Murat Mutlu