Oysa... / Kübra Mutlu

Yüreğim seni çok sevdi. Çıkmazlık, çaresizlik, bilinmezlik, zavalılık, özlem, ve umursamadan sevmek tüm bu kavramları senle tanıştığım an senle beraber tanıdım.
Çaresizlik; birşeyi bilip yapmamak.
Bilinmezlik; neyi, niçin yaptığını bilmemek.
Zavalılık; yapılanlara boyun eğip sevgiliden geldi diye sevmek.
Özlem; sevgiliyi görmeden, duymadan, kokusunu almadan yaşamaktır.
Umursamadan sevmek; hiç birşeye aldırmadan sevmektir.
Bu kavramları en öğrenmeme sebep oldun! Kırmadan-kırılmadan, üzmeden-üzmeyerek, severek-sevilerek, kaybolmadan-kaybetmeyerek yaşamaktır aşk. Acı ama gerçek olan sana aşık olmam. Olmuyor işte umursamadan sevmek istiyorum bu sefer becereceğim diyorum ama yapamıyorum sevgilim ben aslında seni seviyorum. Seni özlediğimi söylemektense ve ya yazmaktansa değerini kaybetmektense,içimde sır gibi saklıyorum!
Bu duygular varken içimde sır gibi saklamak varken, her sözüne inanmak varken, her şeye rağmen sevmek varken...(!) şimdi bunlar yok! Bu duyguların asıl sahibi den değil,içimdeki sendin!
Sen olan; Kalçaya, göğüse, baldıra, cinselliğe susamış olansın!aşkın bunlardan ibaret olduğuna inanansın! Ruha değil bedene aşık olansın!
OYSA;
İçimdeki sen; sevgiliye bakmaya kıyamayan!bedeni değil ruhu isteyen... Sen olansın...(!)
Şimdi ise; ne sen olan varsın, ne de içimde ki sen yok! Artık...
BİTTİ.