Zaman ve Sen / Gülşah Büyüker

Her saat gidişini vuruyor
Bir dakika önce evden çıktın
Aşağıdan evine son kez baktın
Birkaç dakika sonra köşeyi döndün
Yürüdün
Yürüdün..
Yeni hayata yeni zamana vardın
Sandın..

Gideli beş saat oldu
Ardından kelime bulamadım
Bıraktığın yerde duruyorum
Ne zamanın ne de gecenin farkındayım
Uyuyamıyorum..
Çıt çıkmıyor ağızımdan
Gözlerim hep aynı yerde
Gittiğin yola bakıyorum
Bekliyorum..
Sabah olsun istiyorum
Geceler tükensin
O saat yine gidişini vursun

Bir dakika sonra gideceksin
Yüreğim kuş yüreği gibi
Çıktı çıkacak yerinden
Heyecanda değil kırılmasına bir dakika kaldığından
Saat seni vuruyor
Terkedişini vuruyor
Sanki tekrardan çıktın şimdi şu kapıdan
Son kez baktın evine aşağıdan
Ve ben son kez kırılıyorum

Hergün ynı saatte çıkıp gidiyorsun bu evden
Sensizlik gidiyor kokun gidiyor
Hiçbir güne sığmıyorum
Şimdi de saat seni vuruyor..

Çıkıp gidiyorum bu evden
Kaçıyorum zamandan
Ve gittiğin sokakta adım adım bitiyorum
Zaman beni kalbimden yakalıyor
Sen diye diye ölüyorum...