Özleniyorsun.. / Gülşah Büyüker

Özleniyorsun..
Ne uzaktı bir zamanlar bu kelime
Şimdi ise dilimden düşmüyor
Gece gündüz fark etmiyor..
Her daim aklımda ve kalbimdesin
İşlemişsin tüm hücrelerime
Bende , sen varoldun fark etmeden..
Aklımda kalan birkaç güzel hatıra
Ne kaldı peki elimde avucumda ?
Koca bir hiç koca bir özlem..
Gözlerinle uyuyup gülüşünle uyanıyorum
Bunların birer hayalden ibaret olduğuna inanamıyorum..
Nasıl kandıysam o gülüşüne , gözlerine
Hayaline de kanıyorum bile bile..

Gitme ! diyebilseydim keşke
Hergün aşkımı haykırıp bunaltsaydım seni
Herşey daha farklı olurdu belki..
Sende biliyorsun keşkelerle yaşanmıyor
Ben heran keşkelere kahrediyorum
Yaptığım gururdan utanıyorum..
Sen gideli duvarlar ördüm yüreğime
Yerin dolmasın diye , başka bir sen olmasın diye
Hayaller yok umutlar yok
Belkilerle dolu hayatım..
Belki unutmadın beni
Belki hala beni seviyorsundur
Milyonlarca kadar BELKİ...

Söyleyemediklerim kaldı ardında
Şimdi karşımdasın ;
Gitme ! yüreğimde kal
Ömrümün yollarında yürüyelim elele
Zamanım ol, seninle akıp gideyim
Yüreğimde kal ve ben seni hep solumda hissedeyim

Ne zordu bunları sana söylemek
Gideceğini bile bile kal demek
Ne zor yokluğunda seni sevmek
Sevip ölmek, öldükten sonra bile seni sevmek ... !!