AŞK / Elif Şafak

AŞK’tan da öte…

Elif Şafak’ın AŞK Romanı 500.000 adete ulaştı.
2009 yılı mart ayında Doğan Kitap tarafından yayımlanan AŞK, en kısa sürede en çok satan roman unvanını 500.000 adet baskı sayısıyla sürdürüyor.
Türkiye’de raflara konduğu andan itibaren çok sevilen ve en kısa sürede en çok satan roman olan AŞK 500.000 adet baskı sayısına ulaştı. AŞK 500.000 için özel koleksiyon tasarımıyla tekrar basıldı.
500.000 adet için özel tasarlanan yeni baskı AŞK 26 temmuz tarihinden itibaren raflarda yerini alacak.
Elif Şafak, AŞK’ın başarısı için; “ben Aşk’ın başarısını okurların samimi sevgisine ve ilgisine bağlıyorum. Kitapseverler, edebiyatseverler ve aşk’a inananlar bu romanı birbirlerine tavsiye etti, elden ele dolaştırdı. Bilhassa kadın okurların kız kardeşliği, sevgisi hakikaten inanılmazdı. Ben okurlarımı ruhdaşım olarak görüyorum. Tek tek her birine canı gönülden teşekkür ediyorum” dedi.
AŞK yurtiçi başarıları yanında yurt dışında yayımlandığı pek çok ülkede satış başarısını sürdürüyor. Türkiye'de rekor satışa ulaşan AŞK romanı, The Forty Rules of Love ismiyle İngilizcede yayımlanmıştı. Amerika'da Viking ve İngiltere’ de Penguin yayınevleri tarafından basılan roman Türkiye başarısını yurt dışında da sürdürüyor.